Vi har nå en stor nyhet å dele med dere! Vi skal omprofilere oss fra Fotograf Veronika Stuksrud til Fotova. Hovedgrunnen bak navneskiftet er for å kunne markedsføre flere fotografer i bedriften, ikke bare som en fotograf Veronika Stuksrud alene. Veronika hadde ikke anelsen over hvor mye større bedriften ville bli da hun startet i 2015. Nå i 2022 har hun to lærlinger og en internship som jobber for firmaet. Med flere ansatte har hun sett at et firma med bare hennes navn ikke helt passer lengre. Dette har medført til et navneskifte for bedriften og et håp om å fortsette å vokse.
Fotova sitt hovedfokus vil være å skape gode bilder og filmsnutter for bedrifter. Både produktbilder, portretter av ansatte og andre reklamebilder. Kort forklart innholdsproduksjon til sosiale medier. Hver fotograf har sitt spesialområde for hva de liker best. På nettsiden vil du kunne se gjennom informasjon om alle de ansatte og noen utvalgte bilder fra hver fotograf. Du vil også kunne velge hvilken fotograf du vil skal ta dine bilder. Vi er spente på tiden videre under nytt navn og håper på en lys fremtid.
Designprofil
I tillegg til nytt navn har vi også fått utviklet ny logo og designprofil. Fotova sin designprofil vil bli en blanding av grønn, lysblå og gul, en enkel og stilren skrifttype og en minimalistisk logo. Alle fargene har forskjellige betydninger som vi i Fotova verdsetter høyt og jobber hard for å oppnå. I språkhistorie er ordet grønt knyttet til vekst, noe vi har gjort raskt de siste årene. Grønt signaliserer også ro, likevekt og balanse. Blått symboliserer trofasthet og stabilitet, samt en farge som representerer intelligens og ansvar. Gult kan symbolisere vitalitet og varme, sunnhet og energi. Vekst, trofasthet og energi er viktige elementer for både for oss selv og kundene våre. Designprofilen vår er utviklet i samarbeid med grafisk designer Martha H. Rosenlund.